2011. szeptember 26., hétfő

Reggeli poszt

Mint tegnap említettem, ma csak egy órám lesz - sajnos tesi, 5. órában, ami fél 12 körül kezdődik, ráadásul Anya bevisz kocsival, úgyhogy abszolút nem kell sietnem, persze ez nem gátolt meg abban, hogy ne kelljek fel korán. Remélem, ma nem fog szekálni a tanbá', mert semmi kedvem semmihez - még mindig beteg vagyok (sőt! betegebb), ráadásul fel is fáztam és piros betűs napjaim vannak. Pfúú, de szerencsétlennek érzem magam.
Bár azt az egy órát kibírom. Jól feltankoltam: úgy döntöttem, ma dőzsölhetek egy kicsit, úgyhogy reggelire készítettem magamnak egy isteni, mogyorókrémes-sárgabarackdzsemmes szendvicses egy nagy bögre barackos teával (amit tegnap vettem). Kellően kalóriadús, de annyira finom!
Délután megint bemegyek Őhozzá [egyébként Ő teljesen lökött - felmegyek a facebookra, és látom, hogy szülinapja van - ami nyilván nincs, mert decemberben született. Mire jó ez?], amit nagyon várok, benn is alszok, és jajj, de jó lesz! Egyébként ma vagyunk 23 hónaposak^^ Októberben ilyenkor pedig már 2 évesek leszünk. Olyan jó ajándékot találtam ki neki arra az alkalomra!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése