2011. szeptember 14., szerda

Inspiráció - Barkácscsaj

Az utóbbi 1-1,5 hónapban felfedeztem egy új >kedvenc csatornát< (ami bőven vetekszik a Zoon Realityvel is), a Spektrum Home-ot, ami magába ölel minden inspiratív, kreatív lakberendezős-kertépítős témát, amit annyira szeretek. Csakhamar megtaláltam a kedvenc műsoromat, a címben szereplő Barkácscsaj című sorozatot, amit Ulmann Mónika vezet (bár nekem a Barátok közt Krisztája ugrott be, úgy jó 10 éve szerepelt. Imádom azt a nőt! Fantasztikus dolgokat ötöl ki, például  vécédeszkából  fali kulcstartót, illetve felújítgatja a régi dolgokat, így lett egy ócska kis sámliból hiperelegáns bőr ülőzsámoly. Úgy kedvet kapok ahhoz, hogy én is összeügyeskedjek valamit! Bár már kb 1000 éve tervbe vettem, hogy átfestem a székemet, de még arra sem került sor... De ami késik nem múlik:) Ha egyszer elkészülök vele, biztos, hogy felkerül!
Egyébként itt van a műsor promója, hátha valaki kedvet kap hozzá:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése