2011. október 4., kedd

Október

Bizony, ez már a második hónap az őszből, de még teljesen nyári idő van - főleg ma. Istentelen meleg volt, a Nap perzselt... Olyan kellemes volt! Még kibírnám 2-3 hétig, de valamilyen szinten azért már várom az igazi, őszi időt is, hogy felhúzhassam a meleg, puha, kötött ruháimat, és a kedvenc rózsaszín sálamat.
Más. Olvastam a neten egy tök egyszerű házi hajpakolás receptjét, amihez csak 1-2 tojás sárgája kell, és szintén 1-2 kanál méz. Kipróbáltam, és nagyon jó, puha lett tőle a hajam, és sokkal olcsóbb, mint egy tégelyes Gliss Kur (ami, mellesleg fogytán van, ráadásul a tesóm is használ belőle - szerintem egy fél marékkal egyszerre. Mérges vagyok rá). Illetve vettem ricinusolajat is, mert állítólag gyorsabban nő tőle a haj - háát, nagyon remélem, mert egyébként nem vagyok elszállva tőle. Háromszor kellett utána besamponoznom a hajam, annyira ragadt az olajtól, ráadásul tök büdös. Örülnék, ha gyorsabban nőne a hajam*.*
Lassan elteszem magam holnapra; gyakszim lesz, és 7-re benn kell lennem Kalocsán. Remélem, valami érdekeset csinálunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése