2011. szeptember 25., vasárnap

Jön az ősz?

Bár az előrejelzés szerint még legalább egy jó hétig kellemes idő lesz, azért én már érzem az ősz közeledtét. Először is, mert baromira megfáztam. Ez számomra jobban beválik, mint az időjárás-jelentés. Úgyhogy a hétvégét itthon töltöm, az óriási bögrémben forró teával, imádnivaló foltvarrott takarómba burkolózva. Tegnap itt volt a barátom, és megnéztük A karácsonyi lidércnyomást - azt hiszem, abszolút alap film mindenkinek! Egészen karácsonyi hangulatba jöttem tőle, és mivel varrást tanulok, úgy döntöttem, idén nem hagyom, hogy anya vegye az adventi kalendáriumot, hanem összedobok valami jópofa, zsebes naptárat apró ajándékokkal. De ez még távol van, sajnos.
Viszont lassan el kell kezdenem beszerezni pár cuccot hűvösebb időkre. Meg persze keresni valami különleges, forró csokis receptet.
Guglin őszi tájképeket nézegettem (ha már lúd, legyen kövér alapon hangolódok rá az új évszakra), és találtam egyet, ami különösen tetszik, olyan romantikus - szívesen sétálgatnék azon az édes kis hidacskán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése