2011. szeptember 15., csütörtök

Laza csütörtök

Ma kellemes napom volt. Suliba nem kellett mennem (és holnap is csak 2 órám lesz>.<), és durván 1 óra tanuláson kívül nem is volt sok dolgom. Reggel lustálkodtam, majd befaltam egy tál trópusi gyümölcsös müzlit (azok a banándarabkák...*.*) és egy Túró Rudit, Sabrina a tiniboszorkányt néztem, illetve gyerekkönyveket olvastam - néha olyan jól esik 1-1 kislányoknak írt kötetet elolvasni. Egyik kedvencem az Elátkozott Ella, ami könyvben szuper, viszont a film nagy csalódás volt. Délután bementem Kalocsára, és kibírtam, hogy ne vásároljak semmit, pedig betértem egy ruhaüzletbe (nagy volt a kísértés!), úgyhogy csak a Cosmót vettem meg.
Holnap kezdődik a paprikanapok fantázianevet viselő rendezvény, már folynak a munkálatok. Szerintem 50 km-es körzetben én leszek az egyetlen, aki nem megy el, de tudom, hogy a barátom inni akar, nekem meg ahhoz nincs kedvem. Józan életű mintatinilány vagyok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése