2011. szeptember 3., szombat

Szombati bejegyzés

A címre vonatkozóan: nem volt jobb ötletem:) Meg egyébként is elég semleges cím, ami illik egy ilyen-olyan poszthoz.
Nos, az első, amiről írok, az az, hogy azt hiszem, hétfőn sulit váltok. Ez nem nekem való. Nem csak azért, mert a folyosóra zárnak ki szünetben, vagy mert a fiúk az osztályból olyanok, mintha alsó tagozatosak lennének - egyszerűen minden elviselhetetlen. Tegnap magyarból kaptam egy ötöst - hangos olvasásra. Tessék mondani, muszáj ezt? Utoljára harmadik elemiben kaptam erre jegyet, amikor kábé 8 éves voltam, most viszont egy tízessel öregebb. Köszönöm szépen, nekem nem kell, hogy megmondják, hány sort hagyjak ki jegyzetelésnél (és említettem, hogy nem engedik, hogy színes tollal írjak?! Nevetséges!), hogy be- illetve kizárjanak, mintha a Csillagban lennék. Azt hiszem, ennyi idősen az önállósodásra kéne törekednem, nem pedig arra, hogy visszafejlődjek alsó tagozatos önmagammá. Ha minden összejön, Baján fogok tanulni ápolónőnek, és már alig várom, hogy felfedezzem a bajai turkálókat*.*
Ma megint sütögettem^^ A barátom nem látogatott meg, így kénytelen voltam egyedül, és egy nagy doboz aprósütit eltettem holnapra, jó barátnő módjára - remélem, nagyon fog neki örülni! Mivel egy fogyókúra közepén vagyok, próbáltam könnyíteni a lelkiismeretemen, és 15 dekával kevesebb cukrot tettem bele, viszont bőven öntöttem bele zabpelyhet - utóbbiról nem tudom, mennyire tette egészségesebbé a sütit, a cukor hiánya viszont nem érezhető, így is nagyon finom.
Jajj, de jó lesz holnap<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése