2011. szeptember 12., hétfő

Hosszú, derűs vénasszonyok nyara

De örültem, amikor meghallottam! Bár nagyon várom a telet, és a havat, a hideg-nyirkos-esős tipikus őszi időért nem rajongok (bár amikor a River Cottage ősszelt nézem, akkor még azért is odáig vagyok), szóval boldog vagyok, hogy még egy ideig eltart ez a kellemes, nyárias idő. A népi időjóslás szerint is, ha Mária-napon szép idő van, akkor hosszú ideig tart a vénasszonyok nyara - milyen jó kifejezés, nem? Látom is a sokszoknyás falusi néniket, akik a ház előtt ücsörögnek a kis sámlijukon vagy a műanyag kerti székeiken és egész délután pletykálnak
Délután bemegyek Kalocsára, jól bevásárolok mindenféle csajos cuccokból, aztán elmegyünk biliárdozni, nagy rajongója lettem e tevékenységnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése