2011. szeptember 26., hétfő

Nincs cím

Az ősz tiszteletére megváltoztattam a blog kinézetét, ezúttal ilyen meleg tónusú, bézses-drappos színt választottam. Egyre jobban tetszenek ezek a natúr árnyalatok, olyan édes:)
Ma csak 3 órám volt, 3 gyakorlat - elég lazulós. Amikor hazaértem -pontosabban a mamámhoz- akkor örömmel újságolta, hogy megtalálta 2 régi tankönyvét, egy szakrajzot és egy szakmai ismereteket. Mindkettő '61-es kiadás, tehát idén kereken 50 évesek. És ami elképesztő, az az, hogy tele vannak olyan ruhákkal, amiket ma is nyugodtan felvehet bárki, mert igenis kiállták az idők próbáját, és újra csinosak.
Háromkor beugrottam Kalocsára Őhozzá, és együtt töltöttük a délutánt. Olyan jó volt! Kiadta a feladatomat: varrjak neki foltvarrott takarót, olyat, mint az enyém, de ne virágosat. Aztán kijavította magát: varrjak/hímezzek neki Monster Energy-s párnahuzatot. Megpróbálom:) Később elugrottunk, és vettem egy doboz barackos Pickwick teát, most is azt szürcsölöm - isteni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése