2011. szeptember 21., szerda

Végre gyakorlat!

Tök régóta vártam már! Körülbelül amióta a mostani sulimba járok. Legyen már gyakszi, legyen már gyakszi, mondogattam, és majd' szétfeszített a tudásszomj. Nos, ma eljött a nap - 3 öltést tanultunk 7 óra alatt, de nagyon élveztem:) Varrógéppel csak 2. félévtől fogunk varrni, amit türelmetlenül várok, mint ahogy azt is, hogy végre tudjak magamnak mindenféle szépséget alkotni. Tegnap - lélekben felkészülendő - beültem a mamámhoz, és átnyálaztam egy rahedli Burdát vagy 10-15 évre visszamenőleg (elégedetten vettem tudomásul, hogy a '90-es években a hajak és a smink legalább olyan szörnyű volt, mint amilyen gagyi a zene), no meg persze néhány mai számot, és gyűjtöttem az ötleteket, mik lesznek azok, amiket majd feltétlenül meg kell varrnom magamnak, ha eljutok odáig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése