2011. szeptember 13., kedd

Bájos tökéletlenség

Nagyon tetszik a cím, igazán büszke vagyok magamra:) Olyan szókapcsolat, szófordulat, ami rám is abszolút igaz, ráadásul az egész kifejezés valahogy tipikusan olyan, mint amit én szoktam kitalálni.
De ez most nem rám vonatkozik, sokkal inkább egy kis Vajas-menti fára. Inkább fácskára. Tegnap mutatta a barátom, amikor biliárdozni mentünk, és épp a folyó melletti régi járdán baktattunk. Szegényke teljesen el volt hajolva, szinte a földet söpörte; először meg voltam győződve, hogy valaki félig kidöntötte, de ellenőriztem, és nem - még rá is álltam a törzsére, és elbírt - márpedig, mivel elég messze vagyok az 50 kilós ideáltól, ez nem akármilyen fegyvertény. Le is fotóztam, meg is osztom, hiszen ma ő a poszt főszereplője!
Az a jobb oldali kis árnyék meg én vagyok>.<

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése