2011. május 26., csütörtök

Vásárlás és sorozat

Tegnap vásárolni voltam. Múlt héten láttam egy F&F kalapot amibe egyből teljesen beleszerettem, de amikor elmentem, hogy végül is megvegyem, már nem volt annyira impozáns, mint ahogy emlékszek rá. Nem állt jól az se, hogy a fejemre lapult, viszont kilógtak alóla a göndör tincseim, lehet, hogy vasalt hajjal jobb lett volna. De ha választani kell a loknijaim és egy kalap között, egyértelmű, hogy a kalapnak nincs keresnivalója rajtam!
Viszont vettem egy blúzt, egy nagyon aranyos blúzt, amibe teljesen beleszerettem. Rózsaszín, apró virágos, csipkés díszbetéttel és húzással. Igazán nőies, romantikus a hangulata. Ma is ebben leszek. Napszemüveget is akartam venni, de persze azt sem találtam:/
Youtube-on találtam egy csatornát, ahol egy rakat Sabrina, a tiniboszorkány rész van feltöltve*.* Gyerekkorom kedvenc sorozata, teljesen bele vagyok zúgva, blogolás közben is azt nézem^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése