2011. május 2., hétfő

Elballagva

Rengeteg dolog történt velem az elmúlt időszakban...
Ugyebár betöltöttem a 18. évemet, vagyis felnőtté váltam -legalábbis jogilag-, túléltem egy húsvéti szünetet, majd egy szerenádot, amit nem kommentálok, aztán sikerült elballagnom, ami sajnos nagy csalódás volt, mert elmosta az eső.
Pedig hogy készültem rá! Vagy fél órán keresztül sminkeltem, nyögvenyelősen még tussal is kihúztam a szemem, pedig az valami eszméletlen rosszul megy, és a hajamat is beállítottam, feltupíroztam minta egy '60-as évekbeli divatlapból léptem volna elő, bár, mint utólag kiderült, semmi értelme nem volt, mert teljesen elázott. Nagyon csalódott voltam, még kép sem készült rólam. Ami talán annyira nem is baj, mert olyan voltam, mint egy ázott egérke.
Ma pedig itt volt a várva-várt érettségi. Eszméletlenül izgultam, de szerencsére nem volt nehéz a magyar, az érvelést még élveztem is, nagyon szeretek fogalmazásokat írni. Viszont a holnapi matek... hát... lesz ami lesz:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése