2011. május 4., szerda

Ami épp az eszembe jut :)

Az 5-ből már 3 tantárgyon túl vagyok az érettségin és még élek:) Holnap nem írok semmiből, úgyhogy itthon maradok, bevackolom magam a tévé elé, és egész nap sorozatokat fogok bámulni! Vagy rettegek a pénteki némettől... ez sincs kizárva, mivel az  tárgy megy a leggyengébben (meg persze az örök klasszikus, a matek...). Persze az sincs kizárva, hogy bemegyek a városba vásárolni^^ Kéne vennem pár új göncöt, meg persze cipőt - abból sosem lehet elég! Szenvedélyes turijáró vagyok, és mivel mostanában ritkán jutok el, tegnap a barátnőmmel karöltve kihasználtam a suli és a buszjárat közti "holtidőt", hogy bemenjek, de csalódottan vettem észre, hogy most borzalmas ruhák vannak - csupa poliészter rongyok. A legjobban akkor járnék, ha végre megtanulnék varrni - a Burda legújabb száma a retrót éltette, igazi '60-as évekbeli, dögös ruhák. Nagy kedvencem az a korszak, főleg a méhkasszerűen feltupírozott hajak. Rengeteg fotóm van a mamámról abból az időből, olyan mint egy sztár! A ballagáson nekem is azt a kort idézte a feltupírozott hajat - kár, hogy szétázott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése