2011. május 19., csütörtök

Siker és esőillat

Átmentem bébiszittervizsgán! Bár könnyű tételt húztam, és sokat tanultam rá, úgyhogy ez annyira nem meglepő, csupán ha azt nézem, hogy előtte hihetetlenül paráztam, de utána, legyűrve az aggodalmamat, már lazábban vettem az egészet. Végül is, nem olyan durva, szűk 4000 forintomba került, de ennyivel is előrébb vagyok, bár kételkedek benne, hogy fogok-e valaha bébiszitterkedni. Azért jó lenne, mert imádom a kölköket. Általában ők is szeretnek engem, ha másért nem, akkor a nagy fülbevalóimért:)
Nagy zuhé volt ma. Amolyan igazi, nyári zápor, ami akkor a legjobb, ha jó meleg van, és lehet mezítláb ugrálni a pocsolyákban. Melegnek meleg volt, de eszem bejutott, hogy nekem még buszoznom kell, úgyhogy erről a vágyamról lemondtam, viszont pár percre kiálltam az esőbe. Óriási cseppekben esett, óriási, langyos cseppekben, nagyon jó volt. És utána! Az az illat! El se képzelheti, aki még nem érezte azt a valódi, vidéki esőillatot. Nemcsak a környezet, de mi is felfrissülünk tőle. Bennem valami oknál fogva hihetetlen nosztalgikus hangulatot kelt, úgyhogy nekem ez egy kicsit keserédes, de gyönyörű élmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése