2011. május 23., hétfő

Nehéz éjjel

Megint új hét vette kezdetét - meglehetősen rosszul. Most kivételesen sem a barátomnál, sem itthon nem aludtam, hanem -némileg nosztalgiázva- a mamámnál. De valami borzalmas volt, mivel amúgy sem vagyok valami jó alvó, és ahogy "vénülök", úgy alszok el egyre nehezebben idegen helyen. Csak forgolódtam álmatlanul, és a fenébe kívántam mindent, főleg a viszonylag új, ámde leszakadt ágyat - természetesen tesóm elfoglalta a jó felét, így nekem jutott a hepehupás, lyukas fele. Kész öröm! Először az irodalom tételeket dolgoztam ki, utána olvasgatni kezdtem ( A bűbájos Mary folytatását, a Farkasszemet - mindenkinek ajánlom!), végül hajnali 2-fél 3 körül szólt a húgom, hogy kapcsoljam már le a villanyt. Utána hol elaludtam, hol felébredtem, ez kb. fél órás ciklust jelentett. Reggel hamar hazajöttem, de hajat is kellett mosnom, meg amúgy is, délután bemegyek a városba, úgyhogy még tanulok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése