2011. május 24., kedd

Nyár*.*

Igazából tegnap tudatosult bennem -miután hazaéve észrevettem, hogy pecsenyevörösre égtek a vállaim- hogy nincs mese, akár május van, akár nem, bizony már beköszöntött a nyár, annak ellenére, hogy nemrég még talaj menti fagyok voltak. Vannak olyan bátrak, akik már fürdenek is a közeli Szelidi-tóban, bár nem lehet olyan hideg, elvileg 20°C körüli a hőmérséklete. Nagyon jó lenne elmenni*.* Persze előbb még be kéne  szereznem egy új fürdőruhát, mert a régi teljesen kifakult (fekete Mayo Chix volt, többet abból a márkából semmit sem veszek, mert egy szezon alatt világosbarnára fakult-.-'). Nemrég láttam egy nagyon jó, pink F&F bikinit, de nem hiszem, hogy ideális lenne nekem, mert ahhoz a fazonhoz elég nagy melleim vannak. Így hát még keresgélnem kell, de bízva bízok:) Tegnap sajnos abszolúte semmit sem találtam, pedig szerettem volna venni valami új cuccot. Majd ma is elrángatom a barátomat, mert zsákmányt akarok szerezni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése