2011. május 10., kedd

Szünet

Az írásbeli vizsgák lementek (kiv. az eü alapismeretek, az még hátra van), így megkezdődött az szóbeli érettségire való felkészülési idő, azaz e héttől júniusig - legalábbis azt hiszem. Tegnap fél Kalocsát körberohangáltam, hogy tudjak venni egy öngyújtót, ami nagyon tetszett, de mégsem jött össze, helyette egy sima sparossal kellett beérnem, de a célnak megfelel (nem felel meg. Le kell szokni!!), közben sikeresen elhagytam a csomagjaimat a Rossmanban, ahova persze vissza kellett mennem. Szintén tegnap elhatároztam magam, hogy leszedem a körmeimet. Jó sokat elszöszöltem vele, mivel reszelni kezdtem, de volt amit -ne kövezzetek meg érte- egyszerűen lefeszítettem. Aki kb a legrosszabb, amit tehettem, mert teljesen szétcs*szte a karmaimat, papírvékony, foszladozó kis borzalmak lettek. Vettem egy Lovely körömerősítő lakkot, amit egyből felvittem rá, és egy Essence - Colour&go lakkot (05 - Sweet as candy árnyalat), ami akkor látszik, ha minimum 5 rétegben viszem fel, de legalább szinte mindenhez megy.
Jobb dolgom nem lévén ma egész nap fáradtan vergődtem ide-oda és eszméletlenül unatkoztam. Nem nagyon szeretem a szünetek kezdeti szakaszát mert akkor minden olyan unalmasan telik, hogy az hihetetlen, remélem jobb lesz majd:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése