2012. február 9., csütörtök

Kedves kis bumszli, és téli outfit

Egy kicsit nagyon szégyellem magam, amiért ilyen régóta nem posztoltam, de sajnos sem időm, sem ihletem nem volt, mostanra azonban végre megérett egy új bejegyzés.
Amikor múlt héten leesett cirka 40 centi hó, be kellett látnom, hogy félre kell tennem a 10 centis tűsarkú bokacipőimet, és elővennem a jó öreg, őzbarna, lapos talpú csizmámat, amivel csupán annyi baj volt, hogy fene mód csúszott a talpa, és seperc alatt átázott. Eszembe jutott, hogy az egyik kínai kirakatában még pár hete láttam egy bumszli, kicsit trampli, de újabban eléggé felkapott csizmát, ami leginkább egy magasszárú mamuszra emlékeztet - olyan kis idétlen, hogy már jó ideje tetszik a fazon, és úgy döntöttem, beszerzek a hideg időre. Persze féltem attól, hogy mivel kínai, és csupán 2000 forintot (!!) fizettem érte, hogy ócska vacak, de kellemesen meglepődtem - hihetetlen meleg, és ha bokáig érő hóban kellett gázolnom, akkor sem ázott át.
Íme a drága:
Fórumokon sokan szidják, de rajtam eddig csak dicsérték, én pedig totál odavagyok érte, olyan aranyos.
Hoztam egy összeállítást is, ahol természetesen ezt a csizmát is viselem:)
A farmer alá természetesen vettem egy vastag harisnyát, viszont a kötött, oversized pulcsi olyan meleg, hogy elég volt csak egy póló. Egyébként nem túlságosan bő ez a pulóver? Lehet, hogy be kéne vennem belőle pár centit.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos az a kis csizma! :) Ennyi pénztér megérte, főképp akkor, hogyha tényleg nem ázik át. :) Amúgy a pulcsi szerintem így is jó, mert pont az a lényege, hogy kicsit tunikás legyen, nem?:D

    VálaszTörlés
  2. Szerintem is megérte, gondolkodom azon is, hogy veszek még egyet, csak más színben. A pulcsiban meg nem is a tunikás jellege zavar, hanem hogy hasban nagyon bő, és csak ráerősít arra, hogy vannak plusz kilóim.

    VálaszTörlés