2012. január 27., péntek

Essence 299 forintos akció

Amióta Kalocsán lehet kapni Essence termékeket, azóta imádom - egyrészt, mert olcsó, másrészt, meg mert minőségi, ami már csak azért is hatalmas piros pont, mert a hasonló árkategóriás termékek (Miss Sporty, S-he) szerintem rosszak, abszolút nem váltak be. Az Essence meg olyan kis cuki, csajos, nem csoda, hogy meghódított. Aztán amikor először megláttam az akcióit, el voltam ájulva, sosem bírtam ki, hogy ne költsek rá. Természetesen most is elmentem, és beszereztem a szükségeseket. Mivel i ebben a hónapban rendeltem egy könyvet, és el kezdtem spórolni a szobám átalakítására, vissza kellett fognom magam, ami sikerül. Elégedett vagyok.
Balról-jobbra: multi colour pirosító (20 fashionista), colour&go körömlakk (41 very berry), ajakrúzs (33 glam girl), XXXL nudes szájfény (01 pur beauty) szemhéjpúder (39 ultra violet)

A kedvencem a nude szájfény, aminek eszméletlen jó illata van, és a körömlakk, ami nagyon Barbie-babás:) Van egy Rimmel rúzsom, azzal nagyon passzolnak. Felkenve is lefotóztam, mivel természetesen első dolgom volt kipróbálni:)

2 megjegyzés:

  1. Köszi^^ Én teljesen beleszerettem, talán még sosem vált egy lakk ennyire a kedvencemmé.

    VálaszTörlés