2012. február 13., hétfő

Holnap Valentin nap^^

Úgy gondolom, a Halloweenon kívül ez a másik nagyon megosztó ünnep, amit a legtöbben támadnak. Legtöbbször azzal indokolják a "támadásokat", hogy ez egy idegen (amerikai) ünnep, a fogyasztásról szól, pénzköltésről, és a jolly joker: nem csak ezen a napon kell szeretni a kedvesünket. Esetleg még az, hogy giccses. Én melyik oldalon állok? Tulajdonképpen kicsit mindkettőn: az évnek van még 364 napja, amin szerelmesnek kell lenni, viszont ez akkor is egy kedves kis nap, ami kimondottan a szerelmünk megünnepléséről szól. Végül is az anyák napját is megünnepeljük, pedig nem csak akkor szeretjük az anyukánkat, nem?
Idén mégis úgy döntöttünk a barátommal, hogy hagyjuk a mocskos anyagiakat, és nem ajándékozunk, csak együtt töltjük a délutánt és az estét. Természetesen nem tudtam kihagyni, hogy ne lepjem meg: sütöttem egy nagy tálca lekváros-fahéjas muffint, aminek majd a receptjét is leírom előbb-utóbb.
De mivel ez mégiscsak egy különleges nap, azért kitettem magamért, és már ma elkezdtem készülődni: feltettem egy arcpakolást, zuhanyzás közben alaposan leradíroztam az egész testem (de utálom ezt a szót!) azzal a pakolás-radírral, amiről itt írtam, majd bekentem magam babaolajjal (én Gabit használok) - jobb, mint bármelyik testápoló, amit eddig használtam, remekül hidratál és nagyon selymes lesz tőle a bőr, ráadásul az illata is nagyon jó, plusz nagyon gyorsan felszívódik, és nem kelt kellemetlen érzést. Manikűröztem és pedikűröztem is - ritka, hogy ugyanolyan színű lenne a köröm a kezemen és a lábamon, de most még erre is figyeltem, az essence Very Berry rózsaszín lakkját használtam, amiről már szintén írtam, a gyűrűsujjaimon feldobva csillámos fedőlakkal,. A szemöldökömet is kiszedtem, és most egész jól sikerült, pedig ezzel nagyon hadilábon állok; és természetesen máshol is szőrtelenítettem, nem valami bájos szúrósan nekikezdeni a romantikázásnak - remélem, R. sem felejti el leborotválni a bajusz-borostáját!
Már csak a ruhát és a sminket kéne kiötölnöm, de az biztos, hogy valami édes-romantikusat szeretnék. Mondjuk ilyet:
Mostanában nagyon tetszenek a natúr színek - azért a vintage blúzért megőrülök, annyira csodás! A piros blézer talán kicsit kirí, de egyszerűen imádom, egyszer biztos beszerzek egyet (vagy szövetkabit ugyanebben a színben*.*), ehhez pedig dukált a piros rúzs. A masnis táska is tetszik, a cipő pedig különösen azért, mert nagyon hasonlóm van:)
A szoknya is édes (bár, az én csípőm és a keresztcsíkozás ellenségek), már színben tuti megvarrom majd!






Mindenkinek boldog és szerelmes Valentin-napot!

2 megjegyzés:

  1. húú nekem van piros szövetkabátom... mindenáron azt akartam és a fél országot be kellett járnom, hogy találjak egy megfelelőt, de megérte.:D
    mondjuk az biztos, hogy szinte világítok benne a sok fekete kabát között...:)

    VálaszTörlés
  2. *.* Országomat egy piros szövetkabátért!
    Sajnos amikor vettem a kabátomat, még a fekete korszakomat éltem, és bár imádom az én csini, karcsúsított kabátomat, azért imádnék egy pirosat. Bár így is feldobtam, a fekete gombokat kicseréltem nagy rózsaszínekre, és tettem egy pink kitűzőt:)
    Megkérdezhetem, hogy hol vetted a piros kabátod?

    VálaszTörlés