2012. január 23., hétfő

Vásároltam


Pénteken bementem a Rossmannba, új szempillaspirált kellett vennem - nem, mintha a régi nem lett volna még jó, de na... kellett, és kész. Mint csóró diáklány, be kell érnem azokkal a termékekkel, amiket megfizethetek (de ha nő az ösztöndíjam, biztosan beszerzek 1-2 drágább jobb darabot), így ismét az Essence kínálatából választottam. Eddig Black Mania spirált használtam, ami tökéletesen szuperált, de az egyik blogon (tényleg nem tudom, melyiken) olvastam az I love Extreme sprirálról egy elég jó kritikát, úgyhogy ilyet vettem:)



Maga a szempillaspirál elég kicsi, és vastag, sokkal vastagabb, mint amit eddig használtam.

A kefe is (számomra) szokatlanul vastag, duci.
Kézkrémet is vettem, ez egy téli kiadás. Volt csokis-málnás, körtés-vaníliás, és eperkrémes, én utóbbit választottam. Imádom az Essence kézkrémeket, régen rengeteget elhasználtam, de az utóbbi időben nem láttam; örültem, amikor pénteken megpillantottam az állványon. 75 milis, nem túl nagy, de elég sokáig elég; eddig egy 30 milis Fruttinit használtam, de az is már jó ideje megvan, szóval úgy gondolom, ezt is használhatom egy darabig. Nagyon jó illatú, bár a kistesóm szerint kanalas gyógyszer illata van.

Az állványon ilyen kis lapocskák is voltak, elvettem egyet. Először azt hittem, csak sima szórólap, de közben kiderült, hogy kinyitható, és egy recept van benne, amit megosztok Veletek:)

Eperkrémes Cupcake (12 darab)
Hozzávalók:
Tészta: 125 g vaj, 150 g cukor, 2 tojás, 1/2 tk szódabikarbóna, 1/2 tk sütőpor, 175 g liszt, egy csipet só
Máz: 50 g tehéntúró, 50 g vaj, 250 g porcukor, 3-4 ek eperlekvár vagy eperöntet
A sütőt előmelegítjük 175 °C-ra. A vajat és a cukrot krémesre keverjük, legalább 5 percen keresztül. A tojásokat egyenként hozzákeverjük. A lisztet összekeverjük a sütőporral, a szódabikarbónával és a sóval, belekeverjük a vajmasszába. A cupcake-formákat megtöltjük vele 2/3-ig. 20 percig sütjük, majd hagyjuk kihűlni. A túrót, és a vajat krémesre keverjük, a porcukrot alaposan elkeverjük benne, hozzáadjuk az eperlekvárt. Utána ezzel bekenjük a tortácskákat, és tetszés szerint díszítjük.
Én biztosan ki fogom próbálni:)

2 megjegyzés:

  1. Én is szeretnék venni egy kézkrémet, de nem gondoltam volna, hogy az Essence-nek is vannak. :) Mennyi volt az ára? Biztosan az illata is isteni! Azóta próbáltad már, kíváncsi vagyok, hogy elég zsíros állagú-e?! :)

    VálaszTörlés
  2. 400 forint volt, úgy gondolom, ez nem sok, sőt. Az illata tényleg fantasztikus, és elég intenzív. Az állaga nem túl zsíros, ugyanakkor nagyon hatékony. Rengeteg kézkrémet kipróbáltam, olcsóbbat, drágábbat egyaránt, de az Essence-re esküszöm:)

    VálaszTörlés