2012. január 18., szerda

Rendeltem és alkottam

Nemrég rendeltem az Oriflame-ből körömdekor holmikat, ma kaptam kézbe őket; most rendeltem először innen, de nem hiszem, hogy rá fogok szokni. Nem mintha bármi baj lenne a minőséggel, de jobban szeretem kézbe fogni, közelről látni azokat a cuccokat, amikre végül is a pénzemet költöm. Másrészt meg valahogy sokkal nagyvonalúbban költöm így a pénzt - sokkal kevésbé tűnik nagy kiadásnak, ha rendelek akár az Oriflame-től, akár az Avontól (van még ilyen cég?).
Na de itt vannak, amiket rendeltem:
Egy fehér díszítőlakk (fogom én ezt valaha is használni?!), és egy cuki kis üvegcse, tele apró körömdíszekket, ehhez adták a pici rózsafa-pálcikát. Ezt már kipróbáltam, egy szívecskét és egy csillagot tettem a gyűrűsujjaimra, egy másik szívecskét pedig sajnos leejtettem, de annyi baj legyen.
Ez összesen 1230 forint volt, nem vészes, bár egy boltban nem hiszem, hogy ennyit kiadtam volna, bár ha boltban vettem volna, lehet, hogy a díszítőlakkot nem is vettem volna meg.



A héten rám jött a kreatívkodhatnék, úgyhogy alkottam:)
Egy leopárdmintás dekoráció, 2 éve, punk koromban szinte mindig így festettem a körmeim, csak akkor nem ilyen viszonylag visszafogott alapszínre, hanem pirosra, bordóra, pinkre, stb. Most nude árnyalatot használtam alapnak (bár a bőröm színénél jóval sötétebb, bár normális fényviszonyoknál annyira nem), illetve a gyűrűsujjamon ezüstszínűt.
Kár, hogy ezen a fotón ilyen rondák az ujjaim:/






A leopárdmintással ellentétben ezt a típust most csináltam életemben először, de szerintem ahhoz képest elég jó lesz, nekem legalábbis nagyon tetszik. Először sokat bénáztam, de amikor rájöttem a mechanizmusára, már egész könnyű volt. Végre hasznát vettem annak a franciamanikűr-sablonnak, amit kb. 3 éve vettem a Rossmanban 62 forintra leárazva:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése