2012. március 2., péntek

Balea arcpakolás teszt

Elég gyakran hallom, milyen jók a Balea cuccok, én magam eddig csak hővédőt és hajegyenesítőt használtam, de mostanában rákattantam a pici, 2-3x használható pakolásokra, amikből eddig Synergent vettem, de most átpártoltam az "ellenséghez", és a dm-ben vásároltam, egy holt-tengeri arcpakolást, amiben mi más lenne, mint iszap. Régen az Avon Planet Spa holt-tengeri maszkot használtam, amivel maximálisan meg voltam elégedve, és reménykedtem, hogy ez is ilyen jó lesz.
Leszögezném, hogy az illata nem valami kellemes, legalábbis szerintem az Avonos sokkal jobb volt. A textúrája összetett, alapjáraton meglepően folyékony, apró szemcsékkel, így talán némi radírozó hatása is van. Felkenve csíni kezd, de szerencsére nem vészes, és nem is sokáig, de a kálvária csak most jön, amikor elkezd száradni. Mint minden megszáradós arcmaszk, ennél is húzódik az arcbőr, beszélni meglehetősen érdekesen lehet, és nem ajánlom, hogy közben vicces dolgokat nézzetek/-olvassatok, mert ha ezzel a félig megszáradt matériával az arcotokon nevettek, hát meglehetősen szánalmas látványt fogtok nyújtani; legalábbis én azt nyújtottam. Nekem jó 20 perc kellett, amíg teljesen megszáradt, utána mostam le.
Lemosni egyébként szintén nem olyan egyszerű, jól el lehet vele mókázni, és mint minden maszknál, vigyázni kell a babahajakkal, amik előszeretettel ragadnak bele.
Az eredmény: hihetetlenül puha, ragyogó (és ez nem az a zsírósan fénylő ragyogás), mégis matt bőr, szinte sugárzik. Viszont nekem ilyenkor nagyon kívánja az arcbőröm a hidratálást, de talán azért, mert eleve elég száraz a bőröm.
Úgy gondolom, 250 forintért igazán megéri, mert legalább 3-4 alkalomra elegendő, és az eredmény tényleg jó, kellemes csalódás.

Íme a kis tasak, egyébként 16 ml van benne.

Ez pedig én vagyok, felkent pakolással. Itt már elég világos, meg volt száradva, a lemosás előtt készült a kép. A szám 2 oldalán látszik, micsoda ráncokkal jár egy halvány kis mosoly.
Egyébként feltűnik valami a képen? A következő posztban beszámolok róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése