2012. március 23., péntek

Juj

Mondtam, miután eszembe jutott a minap, hogy nekem blogom is van, de utoljára már meglehetősen rég posztoltam. Ellustultam volna? Könnyen megeshet. Vagy egyszerűen kiégtem? Remélem, odáig még nem jutottam el, egyelőre nem is akarok.
Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én odáig vagyok ezért a márciusért - annyira hihetetlenül jó az idő, amilyenre már szinte alig emlékszem, elég egy póló és egy körömcipő, nem kell nehéz, vastag kabátokat hordani. Természetesen már vásároltam nyári-tavaszi holmikat, amiket természetesen nem fotóztam le, úgyhogy nem tudom feltölteni, de ígérem, előbb-utóbb az is meg fog történni. Inkább előbb, legalábbis így tervezem. Miért okoz ennyire nehézséget egy kis rendszert vinni az életembe, a blogolásba, akármibe? De most elhatároztam, hogy megjavulok, rendes kislány leszek, sőt, változtatok a punnyadós, nemcsodahogynagyaseggem-életfelfogásomon, és már futni is eljárok. Nyárra remélem sikerül valamicskét formálnom magamon:)
A kellemes időre való tekintettel elkezdtem besütve hordani a hajam. Egyrészt, mert jól áll, másrészt, meg télen is jól állna, de akkor meg lelapítaná a sapkám (amit végre száműztem az "ŐSZ/TÉL" dobozba). Erről hoztam képet is, és legalább normálisan nézek ki rajtuk^^

Ezek a barátomnál készültek (lassan több időt töltök ott, mind itthon), a második képen az ő pulcsijában:) Igazából nem tudom eldönteni, nem túl sötét és vastag-e a szemöldököm ehhez a hajszínhez, ez az én nagy dilemmám.
EZ nem a legaktuálisabb körömalkotásom (most az essence 43-Where is the party? árnyalatát kentem fel alig egy órája), de szerintem szép:) Kedvelem ezt a holdacskás-vintage stílust, nem mindennapi. Ez most bézs-barna volt. A gyűrű egyébként új szerzemény, próbáltam a körmöt úgy fotózni, hogy az is látszódjon - az eredmény az lett, hogy egyik sem látszódik túl jól:) Egyébként egy batár nagy, szívecske alakú műanyag gyűrűről van szó, amit 390-ért vettem a Colosseumban, és nagyon tetszik. Legközelebb majd a többi zsákmányomról is mesélek, és persze a terveimről, mert azok is vannak - az ösztöndíjamat szinte előre el is költöttem.
Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése