2011. december 31., szombat

Összegzés

Először is, boldog új évet!
Másodszor... 2011 fontos év volt. Persze 1993-tól (sőt, belegondolva már ’92-től) minden egyes év fontos az életemben, de most mégiscsak 2011 van terítékenJ Mi is történt velem…
Az évet friss szingliként kezdtem,szilveszteri buli nélkül, a mamámnál keltem fel, és pocsékul éreztem magam. 3 nappal Valentin nap előtt újra összejöttünk R.-rel, és azóta is imádjuk egymást^^ Áprilisban betöltöttem a 18-at. Nagykorú vagyok, büntethető és legálisan vásárolhatok cigit és alkoholt. Kár/szerencsére egyikkel sem élek. Április legvégén elballagtam; sajnos esett az eső, így örökre befejezetlen maradt a ceremónia, de nagyon szép volt. Sokkal boldogabb lettem volna, ha nem követi érettségi, amit sikeresen teljesítettem (magyarból oklevél a szóbelin nyújtott teljesítményért – annyira jólesett!) Jah és persze egy sikeres bébiszittervizsga, valahogy az írásbeli és szóbeli érettségi között.  Szeptemberben új suli, új remények… nem olyan jó, mint a régi, de imádom a szakmát, amit tanulok. Október elején megkaptam életem első ösztöndíját, amit természetesen jól elherdáltam (és azóta az összes többit is). Szintén októberben 2 éves évforduló a kedvesemmel, és ez még csak a kezdet, ebben biztos vagyok! Karácsonyra a szeretteimet s.k. párnákkal leptem meg, és nagy sikert arattam – R. húgom a mackósával alszik azóta is. Rokonlátogatások hada, aztán szürke”kétünnepköztiidő” – ezt utálom a legjobban. Ma szerencsésen megbüntettek a buszon (rohaggyanakmeg!), úgyhogy ez még jó kis hercehurca lesz. Este buli – csak remélni tudom, hogy szuper lesz, de hogy a tavalyinál jobb, az biztos.
Jövőre pedig… majd jelentkezem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése