2011. december 23., péntek

Első hó karácsony előtt

"Kicsit" elcsúsztam ezzel a bejegyzéssel, mert az első hó nem ma, hanem még hétfőn esett le - de azóta nem volt időm blogolni, vásárolgattam, sütögettem, tanulgattam, de most végre van időm, és lesz is, mert majdnem 2 hetes szünetem van. Bár ez nem indult túl jól, jelenleg semmi kedvem karácsonyozni, elég rossz kedvem van.
De a hét jól indult, 3 órám volt, és amikor siettem le a buszhoz, már havazott - nagyon vártam! Óriási pelyhekben esett, így azt gondoltam, hogy nem fog megmaradni, de délutánra már jó 7-8 centi rétegben állt. A barátom pedig fél 7-kor hívott, hogy menjek be hozzá, a következő busz pedig negyed 8-kor lett volna. Kapkodás, gyors összepakolás, és már kinn is voltam a buszmegállóban, ahol "szerencsémre" jó 20 percet várhattam. De elfoglaltam magam, fotóztam a havas tájat^^

2 megjegyzés:

  1. Úúúúúúúgy imádom a havat. *______*
    Nálunk még nem sikerült esnie, de én szeretettel várom <3<3 Jó lenne már szánkóózni egyet :)

    VálaszTörlés
  2. Itt is csak akkor esett, azóta nem, maximum szállingózott. De akkor, amikor ez a kép készült, tényleg kiéltük magukat, hógolyó, hóember, szánkó, hóangyalka... és még karácsonyra is maradt belőle:)

    VálaszTörlés