2011. december 12., hétfő

Első NYC lakkom

Szombaton családostul bementünk a városba karácsonyi ajándékokat nézni (szokás, hogy mi válasszuk ki a saját ajándékunkat - persze aztán meg kell lepődni!), aztán betértünk a Rossmannba, mivel mániás drogériajárók-vagyunk (főleg én), és kivételesen az Essence és a kimenő áruk polcain kívül megnéztem az NYC sminkcuccokat is - bevallom, mert csábító volt a színes árcédula, ami akciót sugallt. Most csak 700 forint volt a szempillagöndörítő a szokásos 1000 forint helyett, ebből nem vettem, de szerintem még a héten beszerzek egyet. De vettem egy csillámos körömlakkot, ami elvileg 7 napig tart, és 50 %-kal erősíti a körmöket. Remélem, ez tényleg így van, majd eldől. Meglehetősen nagy, 9,7 ml van benne, ami jóval több, mint más lakk, amit használok, remélem, tovább is tart. Kicsit csalódott voltam, amikor megláttam, hogy igazából átlátszó, csillámmal dúsítva, de több rétegben korrekt. Lefotóztam, nem lett a legjobb minőség, lévén, hogy este negyed 10-kor, vacak kis asztali lámpánál nem túl jók a fényviszonyok, de remélem, azért nem gáz.
 Így néz ki felkenve. Vagyis nem pont így, de azért elég szép, színesen csillog, ha rásüt a nap vagy akármilyen fény.

Így néz ki az üvegcséje. Elég nagy, szerintem tetszetős ez a henger forma. Ráadásul az üvegben annyira gyönyörű a körömlakk!


Utólag kiderült, hogy sajnos nem bírt ki 1 hetet, de még két napot is alig. Ez van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése