2011. október 13., csütörtök

Megint

Húú, jó sokáig nem írtam:) Nem mintha különösebben sok dolgom lett volna, de valahogy mindig elfelejtettem; amikor meg volt ihletem, természetesen nem voltam gépközelben (egyébként miért nem tudok belépni mobilról??). Most itt vagyok, újult erővel, átugorva egy enyhébb depis időszakot; az élet szép, salalala:)
Egyik nap nagy zuhé volt - talán vasárnap - utána pedig kisütött a Nap - ilyenkor jellemző módon az eget átíveli a gyönyörű, hétszínű csoda, aminek a tövében arany van elásva, amit mégsem talál meg senki. Gyorsan lefotóztam, persze telefonnal, mert épp a Tescoba igyekezve az volt nálam. Nem a lehető legjobb kép, de azért egy elmosódott szivárvány-csökevény látható.
 Egyébként a képen nem látszik, de valójában nagyon különleges volt, mert 2 szivárvány volt egymás mellett, bár az egyik sokkal halványabb, az kicsit sem látszik.
Ezek a tipikus "nem nagy szám", de mégis szép dolgok annyira fel tudják dobni az embert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése