2011. augusztus 25., csütörtök

Nyavalygós poszt

Ez a nap -hadd ne fejezzem most ki magam különösebben líraian- alaposan el van baszarintva.
Pedig úgy keltem fel, hogy jó lesz - ma van a névnapom, ma találkoztam volna a barátommal, elmentem volna vásárolni, terveztem egy jó kis turi-túrát... Mégsem lett belőle semmi. El kellett intéznem pár dolgot a leendő sulimban, ahol semmi nem jött össze, ez már eleve rontott a jókedvemen. Aztán amikor a barátommal összebalhéztam (most éppen ártatlan voltam, és ő volt a genyó), totál elment a kedvem még az élettől is, hazajöttem, és nagyon sajnáltam magam.
Se ajándékokat nem kaptam, se tortát, és felköszönteni is alig-alig köszöntöttek fel, ráadásul egyedül vagyok, és csak fortyogok magamban. Úgyhogy azt hiszem, az lesz a legjobb, ha megnézek valami ultracsajos filmet, esetleg még egy bögrés-mikrós sütit is összedobok magamnak (a receptem minden idők legjobb receptoldalán, itt található) nyakon öntve joghurttal; talán belekezdek valami nőcis könyvbe, és ma igazi beauty napot tartok.
Azért itt van egy nagyon édes névnapi üdvözlőlap, ami saját tiszteletemre megosztok:)
Olyan cuki ez a retro maci, nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése