2011. augusztus 24., szerda

Pfúúúú

Jó rég voltam fenn. A heti 2 új poszt ötlete alighanem halva született ötlet volt, de lényeg a lényeg, most itt vagyok!
Végre eldőlt, hogy hova megyek továbbtanulni - végül szakmunkásképző mellett döntöttem:) Varrónő leszek! Végre meg is varrhatom azokat a cuccokat, amiket elképzelek. Remélem, tetszeni fog, bár az osztálytársaim 2-3 évvel lesznek nálam fiatalabbak. Nagyon-nagyon nem várom a szeptember 1-ét, teljesen be vagyok rosálva:S
Ma töltöttem le Brook Fraser tavalyi albumát, teljesen beleszerettem! Egyből felvigyeltem rá, amikor a zenecsatornák (bár, lehet annak nevezni az MTv-t vagy [ami még rosszabb...] a Vivát?) elkezdték játszani a Something in a water című számát. A barátom szerint persze béna meg csúnya, de én nagy rajongója lettem^^
Legszívesebben kiülnék az esőre egy gitárral a kezemben...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése