2011. július 19., kedd

Csokismuffin*.*

A minap eluralkodott rajtam a vágy, hogy egyek valami isteni finomságot, de nem volt kedvem a szokásos aprósütihez - 4-5 tepsi elkészítése nemcsak hosszadalmas, de borzalmas is a sütőtől katlanná vált igazán "égető" is. Valami olyasmi kellett, ami gyorsan kész, igénytelen (vagyis nem kell 5 percenként nézegetni, forgatni a tespit), mégis finom - így esett a választásom a muffinra, pedig nem vagyok egy nagy muffin-rajongó, de még csak egy kicsi sem.
Nézelődtem a kedvenc receptes oldalamon, ahol rátaláltam álmaim muffinjára - Nutellás csokis muffin címen, amit itt lehet megnézni (reménykedek benne, hogy az eszmei szerző nem fog máglyára vetni>.<). Megjegyzem, mivel nagyon édesszájú vagyok, ennél jobb összeállítást nem lehet kitalálni... Nutella és csoki! Isteni lett, kb egy óra alatt elkészült mind a 2 adag^^ Készítettem pár fotót is az elkészült finomságokról.
Itt még a sütőformában voltak a kis édesek - ez a 2. adag, ami nem lett 12, csak 9 darab.
Itt pedig már tálcára pakolva. Készítettem hozzá kapucsínót is -elnézést, ha fáj a honosítás-, ami a kedvenc, édes kismacskákat ábrázoló bögrémben van.
Ugye milyen édes?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése