2011. június 12., vasárnap

Inspiráció

Nemrég kölcsönkaptam egy háromrészes könyvet, amit rendkívül inspirálónak találtam, sokat tanulhattam belőle. Ez egy elég régi, a múlt század első felében megírt könyvtrilógia, a Sikerkalauz címet viseli. A borító egyszerre komoly, mégis bohém - egy kockás háttér előtt egy üzletember sétál. Egyszerűen megtanít jobb emberré válni - érvényesíteni önmagunk anélkül, hogy másokon átgázolnánk, mi több! Népszerűséget elérve. Tele van emberi történetekkel - ki hogyan javított az életén, hogy vált sikeressé, hogy lett köztiszteletben álló ember. Bár a célközönség nem kifejezetten az én tizenéves korosztályom, de úgy érzem, annak ellenére, hogy jobbára üzletemberek veszik hasznát a leírtaknak, ugyanúgy hatásos egy érettségiző leánykának is.
Sajnos a 3 részes könyvből csak 2-höz jutottam hozzá, de remélem, hogy hamarosan a 3. kötetet is kézbe vehetem:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése