2011. február 21., hétfő

Zsákmányszerzés

Mivel holnap baromi nehéz nap vár rám (eleve 8 óra, ráadásul matek kis-érettségi T.T), úgy döntöttem, tartom egy kis önajándékozást, hogy jobb kedvre derüljek. Tudtam, hogy leárazások voltak Essence-ügyben (nemrég vettem is szájfényt és szempillaspirált), és készültem is elmenni, de csak halogattam már egy jó ideje, hol ilyen, hol olyan dologra hivatkozva (a legnyomósabb érv persze az volt, hogy abszolút le voltam égve), de most elhatároztam, hogy tényleg elmegyek. Szép-nem szép, ennek érdekében -na meg hogy ne a fél ötös busszal kelljen hazamennem-, ellógtam a 8. órámat, és helyette vásárolni mentem barátnőimmel karöltve. Ahogy beléptem a Rossmannba, egyből az Essence-állványt vettem célba, és nem kellett csalódnom: a rózsaszín 'metal glam' szemhéjtus, amit venni akartam, ott volt, talán pont rám várt. Gondolkodás nélkül a kosaramba tettem, és ugyan gondolkoztam egy csillogó feketén, arról inkább letettem. Vettem viszont egy zöld szemhéjtust, és két 'colour&shine' szemhéjpúdert, egy fehéret és egy kéket. Nagyon elégedett vagyok^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése