2011. november 25., péntek

Csakmert

Ma nem volt semmi különös, csak azért írok, mert már régen írtam:)
Vettem egy nude árnyalatú körömlakkot (Essence - mi más lenne?), és nagyon bele vagyok bolondulva, olyan jól néz ki!

Kábé ez volt ma az egyetlen pozitívum. Megint beteg vagyok, köhögök, felfáztam, fáj a torkom, taknyos vagyok - imádom az őszt meg a telet, de ez kimaradhatna. Félóránként járkálok ki teát főzni (teszkóban akciós volt a kedvenc Pickwickem*.* Epres-gránátalmás finomság). Nem is tudom mihez kezdenék a meleg, mackós tutyim , és a vastag köntösöm nélkül! A fentebb említett hipermarketben láttam F&F meleg vizes palackot - tuti kérek egyet karácsonyra! Erről jut eszembe - vasárnak már advent első napja! Most már legálisan égek karácsonyi lázban?
<- így érzem magam most!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése