2011. március 1., kedd

Betegen, nosztailgikusan...

Szerdáig ki vagyok írva a suliból meghűlés-nátha-hasonlók miatt. Valahogy sikerül mindig megbetegednem, aztán levegőt nem kapok, nyelni nem tudok, látni alig látok, fáj mindenem, a Neo Citrant pedig nem szeretem... De ez a 3 (vagyis eddig 2) itthon töltött nap elég arra, hogy kiéljem vonzalmamat a nosztalgiázás iránt.
Mint a '93-as év szülötte még nincs túl nagy élettapasztalatom, ezért visszaemlékezéseim nem olyan magasröptűek, mint pl. kedves-morgós nagypapámnak, aki átélte a világháborút, kiszökött Nyugatra az -150es évekbe, átélte a rendszerváltást - nah de én gyerek voltam a '90-es években, és ez sem kis teljesítmény.
Épp pakolásztam, amikor megtaláltam egy, a millennium előtti utolsó évtized derekáról származó videókazit, tele felvett, m1-es Micimackóval, és reklámokkal. Én mondom, a reklámok bűvöltek el a legjobban. Meg a ruhák. Borzalmas, a '80as éveket is kenterbe veri, kár, hogy azokban az időkben még kicsi voltam, így sok érdekes dologból kimaradtam, pl. a holdjáró cipőkből (bár szandálom volt:D), a trapéznacikból, a fiúbandák iránti rajongásból... Valahogy ami 2000 után volt, az már olyan snassz. Kéretik vissza a múlt évezred!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése