2012. szeptember 23., vasárnap

Pink cipő - egy új szerelem

Tudom, tudom, hogy í színes cipők már jó ideje nagyon "futnak", de eddig nekem nem sikerült beszereznem (kivéve a cuki kék balerinát a Promodból), de, ahogy mondani szokás, ami késik, nem múlik!
Múlt héten a szokásos "csak nézelődök"-felkiáltással jártam a kínai boltokat üzleteket , és tényleg eltökéltem, hogy csak nézelődök - aztán megláttam Őt. Pink, vagyis inkább fukszia színű, magas sarkú, platform, nagyon szexi... Kell! Ráadásul 3990 forint helyett csak 2730, és az utolsó darab. Méret ellenőrizve - 37-es. Az utóbbi időben szerintem nőtt a lábam (bár csak egy fél méretet), szóval fogjuk rá, nekem való. És utolsó darab!
Rohanok a legközelebbi automatához, szemem előtt pedig csak a cuki magassarkú lebegett. Bedugom a kártyámat, bepötyögöm mennyi pénz kéne - és hidegzuhanyként ért, hogy még ennyi pénzem sincs. Na nee! Ilyen is csak velem történhet!
De Fortuna mégis csak az én oldalamon van:) Hazaértem, és szánalmas módon kunyerálásba kezdtem (milyen dolog, hogy az ember a 11 éves kishúgától kér pénzt??? De visszaadom, eskü:D), másnap reggel pedig már 3/4 9-kor ott toporogtam a bolt előtt. "Csak legyen meg, csak legyen meg" mantráztam, majd amikor kinyitottak, rohantam, mint aki az életéért fut.
És ott volt! És majdnem tökéletesen passzolt! Természetesen megvettem, és még aznap felavattam.

Szexi trapéznaci - tudom, hogy elvileg ismét trendi, de valahogy mégsem tűnik annak.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése