2012. szeptember 23., vasárnap

Balea arcpakolás tesztem

Szeretem a Balea termékeket, gyakran szoktam venni a 2x használatos arcpakolását is, már szinte az összeset kipróbáltam, legutoljára egy általam még nem használt, cinkkel dúsított pakolást próbáltam ki.

Bocs, hogy el van forgatva, magam sem értem, az oldal rakja be így, aki tud segíteni ebben, jeélezzen!

Így néz ki (miután kibontottam és szétpacsáltam). Csini barna hajú nőci gyönyörűen ívelt szemöldökkel és bababőrrel, amit ezért nyilvánvalóan okkal remélhetek a termék használatával.

A termék pórusfinomítást ígér, valamint azt, hogy " hatékonyan eltávolítja az elhalt hámsejteket és mattítja a bőrt". Jóé hangzik, nem? Valamint megkoronázzák azzal, hogy a cink csökkenti a bőrirritációt és megnyugtatja a bőrt, a hialuronsavak és a tejfehérje pedig gondoskodik a hidratálásról. Talán túl szép, hogy igaz legyen? (Vagy esetleg olcsó húsnak híg a leve?).

Alapos arctisztítás után kentem fel a bőrömre nem túl vastag rétegben, valahogy így festettem:



A pakolás fehér (hiszen timföldet is tartalmaz, ami fehér - most már ezt is tudom), és elég jellegtelen szagú, de legalább nem kellemetlen. A száradás kb. 10 percet vesz igénybe, ez nyilván attól is függ, milyen vastagon kenjük fel:) A lemosás kellemes hadművelet, de aki gyakran használ ilyen pakolásokat, az már felkészült a harcra, nem lepődik meg:)

És tényleg hatásos! A bőröm kellemesen hidratált lett, és ami még fontosabb: matt. Mert bár nem fénylik súlyosan a bőröm, azért az orrom és a homlokom néha nem csak a csillámos púderem miatt csillog sajnos, de ettől kellemesen egyenletes lett a bőröm, ahogy az orcáim piros foltjai is halványodtak. A pórusaimon vettem észre a legkevésbé lenyűgöző változást, de üsse kavics, ha más  szempontból ennyire bevált a kence. Sajnos előtte-utána képet nem tudok mutatni, mert este, lámpafénynél fényképeztem, úgy pedig nem adta volna vissza. Majd legközelebb.

Szóval bevált:) Ajánlani tudom mindenkinek, főleg, akinek piros pofifoltjai és matt nózija van, mint nekem, vagy csak kipróbálna egy hidratáló pakolást.

Puszi^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése